Buitengewoon gastvrije herinnering

Communiceren met een gastbril

Communiceren is een mooi containerbegrip...Hoe gaan we dit nu concreet en klein maken? En dan ook nog vanuit de gast communiceren? Benieuwd...

Hoe maak ik het verschil?


Lukt het jou om het verschil te maken? Hierbij gaat het om houding en gedrag, hoe kun je dit zo inzetten dat je mensen echt kunt verrassen...

Hospitality mentality


Durf jij verder te gaan dan zomaar klantgericht zijn? Welke stappen zijn er nodig om echt een hospitality mentaliteit te hebben en deze ook waar te maken...

De gast als kompas

Stap jij weleens in de schoenen van je gast? In deze workshop gaan we op klantreis en ontdekken we waar de AUWs en de WOWs van de gast zich bevinden...

Een klacht? Een cadeau!

Krijg jij ook weleens klachten? Of juist niet? Herken de klachten en voel je dan ook nog eens comfortabel!

Ons doel is: Iedere dag, door onze aandacht voor detail,
keer op keer een buitengewone herinnering te creƫren.