"Elke dag inzicht in de beleving van jouw bewoner..."


DE BEWONERSBELEVINGSMETER.

De bewonersbelevingsmeter is hét instrument om inzicht te krijgen in de beleving en mening van jouw bewoners. Waar worden zij nou echt blij van of wat vinden zij dat echt beter moet. Met uw bewonersbelevingsmeter krijgt u op operationeel niveau echt inzicht in de beleving van uw bewoners zodat u uw medewerkers nog beter kunt ondersteunen in het proces richting de bewoner.

HOE WERKT HET?

Samen met uw team duiken we in de bewonersreis, waarbij we kijken naar de belangrijkste contactmomenten met uw bewoner. Vervolgens vertalen we deze bewonersreis naar uw persoonlijke dashboard. Slimme vragenlijsten zorgen ervoor dat de beleving op ieder moment uitgevraagd kan worden en direct zichtbaar wordt in het dashboard. Op verschillende niveaus kunt u inzoomen, van uw gehele organisatie tot aan de beleving op een specifiek contactmoment.

Met het uiteindelijke resultaat meer tevreden bewoners die zich verbonden voelen aan uw bedrijf!

Wilt u zien hoe het werkt en wat het voor uw organisatie kan betekenen?

DE VOORDELEN OP EEN RIJ.


+ Direct inzicht in de beleving van uw bewoners


+ Concreet inzicht in de verbeterpunten


+ Gerichte sturing op verbeterpunten


+ Meer grip op bewonersbeleving


+ Landelijk, regionaal en locatie inzicht


+ Vergelijken van beleving van de diverse activiteiten


+ Professionalisering – naar alle stakeholders


+ Programma’s, medewerkers events, leiderschap ontwikkeling afstemmen op basis van feedback van uw bewoners


DE MEDEWERKERSBETROKKENHEIDSMETER.

De medewerkersbetrokkenheidmeter is hét instrument om inzicht te krijgen in de beleving en mening van jouw medewerkers. Waar worden zij nou echt blij van of wat vinden zij dat echt beter moet. Met uw medewerkersbetrokkenheidmeter krijgt u op operationeel niveau echt inzicht in de beleving van uw medewerker zodat u uw medewerkers nog beter kunt ondersteunen in hun werkzaamheden.


Wij geloven dat als jij goed zorgt voor jouw medewerkers, zij goed zorgen voor jouw klanten. Dat betekent continu luisteren naar de feedback van jouw medewerkers zodat dit bijdraagt aan het succes van je organisatie.

Onze medewerkersbetrokkenheidsmeter is een methode die zo vaak als je wilt inzicht geeft in hoe de medewerkers zich betrokken voelen bij jou als werkgever.

Idealiter stellen we, naast het klantbelevingsonderzoek, een korte vragenlijst op die gekoppeld is aan betrokkenheid, uitgedrukt in een eNPS (employee Net Promotor Score).

HOE WERKT HET?

We stellen maximaal 5 vragen op die te maken hebben met bijvoorbeeld de kernwaarden van uw organisatie. Herkennen de medewerkers deze kernwaarden?

Met het uiteindelijke resultaat meer tevreden medewerkers die zich verbonden voelen aan uw bedrijf en daarmee zorgen voor die loyale klanten!

DE VOORDELEN OP EEN RIJ.


+ Direct inzicht in de beleving van uw medewerkers


+ Concreet inzicht in de verbeterpunten


+ Gerichte sturing op verbeterpunten


+ Meer grip op medewerkersbeleving


+ Landelijk, regionaal en locatie inzicht


+ Programma’s, medewerkers events, leiderschap ontwikkeling afstemmen op basis van feedback van uw klanten

Wilt u zien hoe het werkt en wat het voor uw organisatie kan betekenen?

CONTACT.

Laan van Kronenburg 14

1183 AS Amstelveen

www.echtwaarmaken.nl


e: info@echtwaarmaken.nl

t: 020-218 52 18