WIJ HELPEN JE GRAAG VERDER...

WAT & HOE?

WAT
DE GASTBELEVINGSMETER

De gastbelevingsmeter is hét instrument om inzicht te krijgen in de beleving en mening van jouw gasten, waar ze blij van worden en wat ze frusteert. Zo kun je gaan experimenteren met verschillende oplossingen om het jouw collega’s en gasten nóg meer naar de zin te maken. Ze hebben daar vast zelf ook heel verrassende ideeën over!

Met ons meetinstrument staat gebruikersgemak voorop. Voor jouw gast, maar vooral ook voor de gebruikers van het dashboard. Met slimme, praktische en een korte vragenlijst halen we inzichten op die gepresenteerd worden in een overzichtelijk dashboard. Het dashboard laat heldere en overzichtelijke sturingsinformatie zien wat direct vertaald kan worden naar de diverse organisaties die betrokken zijn. Het uiteindelijke doel is natuurlijk meer tevreden klanten!


Jouw klanten doorlopen verschillende fasen tijdens hun gastreis. Van parkeren en aankomen op de locatie, tot aan de activiteit en het vertrek.


Wanneer er sprake is van meerdere locaties en diverse gebruikers, zullen er diverse wensen zijn. Wij vertalen het inzicht in de gasttreis in een overzichtelijk dashboard. Het dashboard geeft mogelijkheden om op diverse niveaus inzicht te vergaren:

1. Landelijk
2. Regionaal

3. Locatieniveau

4. Activiteitniveau I productniveau

5. Fase in de klantreis


Uitleg per onderdeel van het dashboard vind je op pagina 3 van dit magazine.

DE VRAGENLIJST

De vragenlijst die we hiervoor gebruiken is volledig responsive. Op mobiel, tablet en PC goed leesbaar en in de huisstijl ziet het er fantastisch uit. Het is een mooie, transparante weergave. We vragen de respondent niet meer dan 3 minuten van zijn tijd!


Hieronder lees je verder hoe de vragenlijst wordt samengesteld en hoe je deze kunt delen met jouw gasten.

HOE

De vragenlijst definitief afstemmen

Na het bepalen van de gastreis, is de volgende stap het afstemmen van jouw definitieve vragenlijst. Dat wil zeggen; de basis voor deze vragenlijst staat (wordt opgesteld n.a.v. het bepalen van de gastreis), maar de activiteiten waarop beoordeeld kan worden moeten nog ingevuld worden.


Nadat wij de vragenlijst(en) retour hebben ontvangen en deze definitief is, gaan wij deze digitaal invoeren en ervoor zorgen dat jij het linkje ontvangt welke jij kunt delen met de gasten.


Hoe krijg je responses op de vragenlijst?

Om responses te krijgen, is het belangrijk dat de digitale link gedeeld wordt met jouw gasten. Hoe kun je deze nu het beste verspreiden? We zetten enkele ideeën voor je op een rij:

  • Zet standaard een laptop of Ipad in de hal van de desbetreffende locatie. Laat de gasten direct na hun bezoek de vragenlijst invullen.
  • Deel de link in een nieuwsbrief.
  • Deel de link op jullie eigen Facebookpagina.
  • Stuur alle gasten uit het systeem een gepersonaliseerde email met hierin de link.
  • Ga tijdens of na een evenement klaarstaan met een laptop of Ipad, zodat je actief contact kunt leggen met jouw gasten en ze kunt vragen hun feedback te delen.


Dan is het aan jouw gasten om de vragenlijst in te vullen. Nadat de eerste responses binnen zijn, wil je natuurlijk real-time zien wat de eerste resultaten zijn. Dit kan via het digitale dashboard. Op de volgende pagina wordt uitgelegd hoe je bij het dashboard komt.

HEB JE VRAGEN?

Neem dan beslist contact met ons op! Dit kan via ons e-mail adres info@echtwaarmaken.nl

of geef ons een belletje op het telefoonnummer 020 218 52 18.