HOE LEES IK DE RESULTATEN VAN HET DASHBOARD?

HANDLEIDING

HOE
LEES IK HET DASHBOARD

PAGINA 1 - GASTREIS

1. Datum selectie**: hier kun je een periode aangeven waarvan je de

resultaten wilt zien. Standaard staat deze geselecteerd op de gehele

periode.


2. Jouw locaties**: Hier kun je een keuze maken van welke locatie(s) je de

resultaten wilt zien. Als je een locatie selecteert, dan blijft deze

aangevinkt staan op alle pagina’s. Als je er nog een keer op klikt, dan zie

je weer het totaal van de resultaten van jouw locaties.


3. Activiteit**: hier kun je aangeven van welke activiteit je de resultaten

wilt zien. Als je bijvoorbeeld bij ‘locaties’ geen specifieke locatie

selecteert en alles open laat, kun je bij de activiteit aangeven dat je van

al jouw locaties de activiteit ‘banenzwemmen’ wilt zien. Ook deze blijft

aangevinkt staan op alle pagina’s totdat je er nog een keer op klikt.


** Deze items zijn zichtbaar op elke pagina.

4. Gemiddelde gevoel: dit is de gemiddelde score op de vraag ‘Welk gevoel heb je bij Optisport’? Deze

score verandert afhankelijk van de locaties die geselecteerd zijn.


5. Gemiddelde aanbeveling: dit is de gemiddelde score op de vraag ‘In hoeverre beveel je deze

Optisport aan bij vrienden en/of familie?’ Deze score verandert afhankelijk van de locaties die

geselecteerd zijn.


6. Belangrijkste moment in de gastreis: In deze afbeelding wordt weergegeven welk moment in de

gastreis als meest belangrijk is gekozen om te beoordelen als het gaat om de laatste ervaring. De

belangrijkheid wordt weergegeven in percentages in de blauwe rondjes. Afhankelijk van welke locatie(s) en/of activitetien aangevinkt staan in het linker menu, veranderden de meters. In de meters zelf kun je niet klikken.


PAGINA 2 - OVERZICHT

Als je een locatie in het linker menu selecteert, dan blijft deze aangevinkt staan op alle pagina’s. Als je er nog

een keer op klikt, dan zie je weer het totaal van de resultaten van jouw locaties. Als je in de tabellen /

grafieken ergens op hebt geklikt, en je klikt er vervolgens nog een keer op, dan verdwijnt dat filter weer.


7. Tabel 1 – ‘het moment’: je kunt in deze tabel op alles filteren; het moment in de gastreis kun je

selecteren, maar daarnaast kun je ook klikken op de balkjes van ‘de laatste ervaring’ of % bezoeker

frequentie.


8. Tabel 2 – ‘aspecten’: hier zie je heel overzichtelijk welke aspecten gekozen zijn ter verbetering en

welke gekozen zijn als zijne ‘goede ervaring’ voor de door jouw geselecteerde locatie(s) of activiteit.

Door in de tabellen te klikken op de balkjes, kun je ook filteren op de verschillende aspecten.


9. Tabel 3 – ‘gevolg’: wat is het gevolg van de goede of minder goede ervaring? Deze antwoorden

worden in deze grafiek weergegeven. Ook binnen deze tabel kun je filteren op de verschillende

gevolgen.

PAGINA 3 - INZICHT

Op deze pagina wordt alle open feedback weergegeven van de door jou geselecteerde locatie(s).
Deze feedback kun je exporteren naar een excel bestand. Dit doe je door met je muis rechtsboven in de tabel op de stippeltjes (meer opties) te klikken. Kies voor de optie 'exporteren'.

PAGINA 4 - TRENDS

10. Tabel 1 – ‘aantal ingevulde vragenlijsten’: in deze grafiek staat weergegeven hoeveel vragenlijsten

er, voor de door jou geselecteerde locatie(s), per maand zijn ingevuld. Je kunt op de diverse balkjes

klikken om te filteren per maand.


11. Tabel 2 – ‘gemiddelde gevoel’: in deze grafiek staat weergegeven wat het gemiddelde gevoel is (van

de door jou geselecteerde locatie(s)) per maand. Wanneer je op de gemiddelde score van een

betreffende maand klikt, worden de activiteiten in het linker menu ook bijgewerkt naar de juiste

aantallen.


12. Tabel 3 – ‘gemiddelde aanbeveling’: in deze grafiek staat weergegeven wat de gemiddelde

aanbeveling is (van de door jou geselecteerde locatie(s)) per maand. Wanneer je op de gemiddelde

score van een betreffende maand klikt, worden de activiteiten in het linker menu ook bijgewerkt

naar de juiste aantallen.


HEB JE VRAGEN?

Neem dan beslist contact met ons op! Dit kan via ons e-mail adres info@echtwaarmaken.nl

of geef ons een belletje op het telefoonnummer 020 218 52 18.