Customer Engagement door Employee Delight

Datum: 13 februari 2018

Locatie: De Haagse Hogeschool in Den Haag

Avondvoorzitter: Christine De Lille

"Customers never will love the company,

unless employees love it first"

Sprekers en zaal waren het roerend eens met deze stelling van Simon Sinek, afkomstig uit Thirza Schaap's presentatie. Zij, Eveline Erkelens en Bob van Hulst gaven ons een kijkje in de keuken hoe zij zorgen voor Employee Delight. Welke ideeen namen de aanwezigen zoal mee naar hun klantgerichte organisaties?

  • Je directieteam een groep kritische consumenten in de kantine laten ontmoeten, zoals ze dit bij Gazelle hebben gedaan.
  • Je medewerkers bijzondere verhalen laten ophalen bij de klant en de klant verrassen met kleine presentjes, naar het voorbeeld van KLM?
  • Of - net als bij Vacanceselect - de klantenservice afdeling vervangen door zelfredzame teams en zo de glimlach terug brengen op┬áde gezichten van je medewerkers?

Over onze sprekers